Sluiten

Categorieën

Filters

    Reparatie & garantie

    Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie of een nieuw artikel. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 


    Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn.


    Voor alle custom controllers die bij GamerCentral zijn gekocht, gelden de onderstaande voorwaarden:


    3 maanden standaard garantie:

    • Jouw controller is tot 3 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
    • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
    • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.


    6 maanden (extra) garantie: 

    • Jouw controller is tot 6 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
    • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
    • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door GamerCentral.
    • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.


    9 maanden (extra) garantie:

    • Jouw controller is tot 9 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
    • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
    • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door GamerCentral.
    • Premium support.
    • Gratis verzending (alleen geldig op bestellingen uit Nederland).


    Wil je aanspraak maken op jouw garantie of wil je een reparatie-aanvraag doen, neem dan contact met ons op via [email protected] onder vermelding van jouw naam en ordernummer. 

    Klachtenregeling

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »