Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    1.1 Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Dit doe je in jouw account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.

    Heb je geen account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0618124146.

    1.2 Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

    Bezorgadres van lopende bestelling: zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen.

    Bezorgadres in account: ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het bezorgadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je account naar het kopje 'factuuradres' en 'afleveradres'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.

    1.3 Wat als ik een klacht wil indienen?

    Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

    We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, mail en WhatsApp.

    2.1 Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in je account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

    2.2 Heeft GamerCentral een veilige betaalomgeving?

    Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

    2.3 Kan ik contant betalen?

    Contant betalen is helaas niet mogelijk bij GamerCentral. Online bestellingen kunnen alleen vooraf betaald worden.

    2.4 Biedt GamerCentral achteraf betalen aan?

    Ja, je kan bij GamerCentral achteraf betalen met Klarna.

    2.5 Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

    Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

    3.1 Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

    Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.


    Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.

    3.2 Wat is de status van mijn retourzending?

    Zodra wij jouw pakket ontvangen hebben, sturen we je een bevestiging per mail.

    Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

    3.3 Hoe meld ik online mijn retour aan?

    Dit doe je gemakkelijk en snel via het online contactformulier.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »